سئوالات شما از ما

امروزه قدرت تبليغات به حدي نمایان است که اكثر کسب و کارهایی كه اهميت اين موضوع را به طور كاملا درك كرده اند به طور سالانه بودجه اي را بدین منظور اختصاص مي دهند. به طور کلی کانون تبلیغاتی سلام تبلیغات اهداف ذیل را برای تبلیغات کسب و کارها مفید می داند:

۱-تبلیغات به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات نو کمک می کند.

۲- تبلیغات باعث موفقیت در کسب و کار می شود.

۳-تبلیغات باعث آگاه سازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول می شود.

۴-تبیلغات، تمایز محصولات و خدمات شما را به مشتری نشان می دهد.

۵-تبلیغات به شرکت ها کمک می کنند خود، خدمات یا محصولات شان را به مشتری معرفی کنند.

۶-تبلیغات باعث جذب مشتری می شود.

تیم تبلیغاتی سلام تبلیغات با تجربه بوده و تیم ایده پرداز برای طراحی کمپین و اجرای تبلیغ متناسب با کسب و کار شما بهینه ترین تبلیغات را برای شما به ارمغان می آورد. بسیار مهم است که تبلیغ شما را چه کسانی میبینند و با چه ویژگی هایی آن را میبیند و چه حسی به آن خواهند داشت پس همواره به دنبال آن باشید تبلیغات بهینه انجام دهید، تبلیغات ارزان قیمت یا گران قیمت الزاما مناسب نیست!

ما در سلام تبلیغات به دنبال راهکارهای نوینی هستیم که اولا کلیشه ای و خسته کننده نباشند و ثانیا بتوانند اکثریت جامعه را تحت تاثیر قرار داده و باعث دیده شدن کسب و کارها شوند. از این رو تبلیغات ما در سه دسته ذیل ارائه می شوند:

1.تبلیغات محیطی

2.تبلیغات مجازی

3.تبلیغات چاپی(سنتی)

جامعه هدف از دیدگاه کارشناسان سلام تبلیغات، شامل همه نوع کسب و کاری می شود. ولی برای برنامه ریزی منظم تر، ما جامعه هدف را به دسته های مختلفی از قبیل برندها، نمایندگی ها، شرکت های تولید، کسب و کارهای کوچک و متوسط، شرکت ها و موسسات خدماتی و … تقسیم نموده است و برای هریک از این دسته بندی ها برنامه ریزی و مدیریت خاص آن کسب و کار و تجارت را تدارک دیده است.

در سایت helloads.ir تبلیغات در قالب پکیج های تبلیغاتی با قیمت مشخص و تبلیغات موردی ارائه شده است. برای استفاده از پکیج های تبلیغاتی بایستی فرم مربوط به آن را تکمیل نموده و برای ما ارسال کنید تا کارشناس ما با شما تماس گرفته و در ادامه شما را رهنمایی کند، همچین اگر ابهامی دارید میتوانید از طریق واتساپ یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

برای اینکه تا حدی متوجه شوید که چه نوع تبلیغاتی برای شما مناسب است بایستی از طریق واتساپ یا تماس با  ما تماس بگیرید تا با سئوالاتی که از شما پرسیده می شود و پاسخ هایی که شما به این سئوالات می دهید، کارشناس بتواند راهنمایی لازم را به شما توضیح دهد

اگر از خدمات بازده محور ما استفاده می کنید که خیالتان از بابت بازدهی راحت خواهد بود چراکه بر اساس بازدهی با شما فعالیت خواهیم کرد. اما در غیر این صورت توجه فرمایید که بازدهی تبلیغ بسته به نوع کسب وکار شما متفاوت است. یک اصل تبلیغاتی می گوید: کسب و کارها باید از تبلیغات هراسی نداشته باشند و آن را بیهوده نبینند چرا که تبلیغات، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و این سرمایه گذاری در طولانی مدت تاثیراتش را در کسب و کار شما نشان خواهد داد و شما تبلیغ کنید تا در اولویت اول انتخاب مخاطبان خود قرار بگیرید.

با این حال، ما مستندات انجام هر تبلیغ را اعم از عکس، فیلم، چاپ و … را برای شما ارسال خواهیم کرد ولی شرط اساسی در ارزیابی، تبلیغات مستمر است و با تبلیغات برنامه ریزی شده می توانید نتیجه مثبت و اثربخشی از تبلیغات را در کسب و کار خود مشاهده نمائید. با این حال، با توجه به نوع تبلیغ، ما به دنبال تعیین شاخص معتبری برای ارزیابی تبلیغ با هماهنگی شما خواهیم بود.

کانون تبلیغاتی سلام تبلیغات دارای مجوز فعالیت رسانه های محیطی و مجازی به شماره 22018905 از وزارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و آدرس و شماره تلفن ثابت کانون در صفحه اصلی قابل رویت است و فعالیت مجموعه کاملا رسمی است.

احتمالاً نه و زمان می برد تا ببینیم کدام تبلیغات برای کسب و کار شما بهتر جواب می دهد. ما از تبلیغات نوین و متنوعی استفاده می کنیم و معمولا در ماه اول می توان به نتایج محسوسی دست یابید. زمان دقیق تاثیر تبلیغات شما به عوامل مختلفی از قبیل نوع تبلیغ، رقبا، وضعیت اقتصادی، موقعیت شهری و … بستگی خواهد داشت.

تبلیغات آنلاین در حال حاضر به طور کلی مقرون به صرفه ترین و آسان ترین راه برای دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان است. با این حال، تبلیغات محیطی ارائه شده توسط سلام تبلیغات، ارزان و مقرون به صرفه بوده و از تنوع زیادی برخوردار است همچنین در برخی موارد، تبلیغات چاپی می تواند تاثیرات بهتری بر روی مخاطب بویژه مخاطبان خاص برجای گذارد. ولی تبلیغات ترکیبی بهترین تاثیر را می تواند بر مخاطبان خود بگذارد که ما آن را در قالب پکیج های تبلیغاتی برای شما آماده کرده ایم.

بهترین زمان برای تبلیغات، زمانی است که مخاطبان مورد نظر شما به احتمال زیاد خرید کنند. افزایش آگاهی از پیشنهاد شما زمانی که (یا مدت کوتاهی قبل از آن) مردم به طور طبیعی می خواهند آن محصول یا خدمات بتواند سوددهی داشته باشد متناوباً ، تبلیغات در زمان های آرام تر می تواند به افزایش فروش در مواقع سختی کمک کند. اگر مشتریان شما مشاغل دیگری دارند، ممکن است نیاز به بررسی چرخه خرید آنها و میزان  بودجه آنها داشته باشید.

در اجرای یک کمپین تبلیغاتی، مواردی را که می خواهید از تبلیغات خود به دست آورید مشخص کنید ، که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1.راه اندازی محصول یا خدمات جدید ؛

2.اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تغییر محل یا توسعه ؛

3.هدف قرار دادن بخش جدیدی از بازار ؛

4.تبلیغ یک پیشنهاد ویژه یا تخفیفات ویژه.

ما می توانیم به شما بگوییم که چقدر هزینه کنید و این هزینه صرف چه نوع تبلیغاتی شود. به عنوان مثال ، اگر محصول جدیدی را راه اندازی می کنید ، ما به شما می گوئیم که ممکن است نیاز به هزینه زیادی برای ایجاد آگاهی در مخاطبان خود داشته باشید. یا یک پوستر در خیابان بالای شهر ممکن است ارزان به نظر برسد ، اما ممکن است فقط توسط تعداد کمی از مخاطبان مورد نظر شما خوانده شود. برای رسیدن به هزار نفر ، ممکن است لازم باشد چندین هفته تبلیغات را ادامه دهید و در جلوی چشم مشتریان خود باشید. در مقایسه، پخش یک تراکت در جامعه هدف ممکن است ابتدا پرهزینه تر باشد اما در عمل، کارایی بهتری را نشان دهد.

به یاد داشته باشید که تبلیغات شما تصویری از محصول، خدمت یا برند شما ایجاد می کند پس بهتر است اصلا تبلیغ نکنید تا اینکه یک تبلیغ ضعیف و متوسط ​​داشته باشید که به شهرت شما لطمه وارد کند.