سفارش ضبط صدا

سفارش ضبط صدا

سفارش ضبط صدای سانترال و ضبط تلفن گویا با همکاری استودیو حرفه ای

هدف اصلی از قرار دادن صدای ضبط شده در ابتدای مکالمات تلفنی، کمک به مشتریان برای یافتن راه حل سوالات و حل مشکلات آنها است.

  • به همراه نمونه صداهای ضبط شده
  • مشاوره و ارائه نمونه متن
  • قیمت مناسب و رضایت مشتری

صدای ضبط شده و جذب مشتری

اغلب مشتریان، از شنیدن صدای بد و نامناسب دوری می کنند و شاید مقصر، پاسخ دهنده به تماس تلفنی نباشد و در زمان پاسخ گویی در شذایط بدی قرار داشته باشد از طرف دیگر، مخاطبان علاقه‌ای به شنیدن توضیحات مفصل و طولانی ندارند؛ بنابراین حتی اگر لحن خوبی دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که جالب بودن و جذابیت متن یا موضوع گفتگو چندان اهمیتی ندارد و اگر حجم نوشته شما زیاد باشد و یا بخواهید به صورت مفصل اما با لحنی مناسب با مشتری خود ارتباط برقرار کنید قطعا بدانید که موفق نخواهید شد.

 

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه در ابتدای کار مشتری جذب فعالیت شما شود، استفاده از صداهای ضبط شده و گذاردن آن ها در ابتدای مکالمات است که معمولا امروزه توسط سیستم های سانترال، تلفن های گویا و … صورت می گیرد.

بدتر از نبود مشتری، زمانی است که مشتری، بدون دریافت خدمات مربوطه از سیستم تلفن گویا، در استفاده از آن منصرف می‌شود. بنابراین ضبط صدای تلفن گویا و ضبط صدای سانترال بدون در نظر گرفتن پارامتر‌های مهمی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت می‌تواند با ریسک عدم انطباق با استاندارد‌های مورد نیاز مواجه شود.

از طرف دیگر راهنمای به وسیله ضدای ضبط شده، می تواند به مشتریان کمک کند تا مسائل و مشکلات خود  را حل کنند و می‌توانند در مورد پرسش هایی که باید با کارشناسان پاسخگو مشورت کنند براحتی ارتباط نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضبط صدا، نمونه صداها، متن حرفه ای، مشاوره و قیمت ها با واتساپ سلام تبلیغات ارتباط برقرار کنید