قوانین و مقررات

استفاده کنندگان از امکانات سایت چه در بستر سایت سلام تبلیغات، چه در بستر سایت های دیگر و چه در اماکن مرتبط با تبلیغات محیطی ملزم به مطالعه قوانین و مقررات سلام تبلیغات هستند

ماده1: ثبت‌نام در پنل سایت سلام تبلیغات، به معنی پذیرش تمامی شرایط و قوانین همکاری با سلام تبلیغات است. کاربران سلام تبلیغات موافقت می‌کنند که تمامی قوانین مندرج در این صفحه را بطور کامل مطالعه کرده و پذیرفته‌اند.

ماده2: مالکیت ثبت‌نام شما در سایت سلام تبلیغات متعلق به شما است و مجاز به در اختیار گذاشتن آن با افراد و سازمان‌های دیگر نیستید.

ماده3: فعالیت‌های سلام تبلیغات تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. قوانین مربوط به جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات مرتبط در سلام تبلیغات لازم الاجرا است.

ماده4: سلام تبلیغات می‌تواند در هر زمان اقدام به تغییر قوانین کند و این تغییرات را در همین صفحه اعلام می‌کند. تغییر قوانین مالی، حساب‌های قبلی را تغییر نخواهد داد.

ماده5: اطلاعات مالی و غیرمالی ناشران، تبلیغ‌دهندگان و کاربران محرمانه است. سلام تبلیغات ضمانت می‌کند اصول حرفه‌ای و رازداری را رعایت کرده و در هیچ صورتی به‌جز حکم دادگاه، اطلاعاتی در اختیار هیچ فرد و سازمانی قرار ندهد.

ماده6: سلام تبلیغات می‌تواند با توجه به سیاست‌های خود نسبت به قطع موقت یا دائم سرویس‌های خود اقدام کند. عدم اعتبار جزئی هر یک از مفاد این صفحه و یا مغایرت اجرایی آن‌ها با قوانین یا به ‌موجب حکم نهادهای ذی‌ربط، به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نیست.

ماده7: عدم اعمال هر یک از مفاد این صفحه به معنی عدم وجود حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود.

ماده8: هرگونه اختلاف راجع به تفسیر، نقض و اجرای مفاد این صفحه، در صورت عدم حل مسالمت‌آمیز توسط قاضی مورد اعتماد طرفین، از طریق نهادهای قضائی ذی‌ربط پیگیری شده و رأی مصادره برای هر دو طرف لازم‌الاجراست.

ماده9: سلام تبلیغات عدم بروز اشکال یا قطعی وبگاه به هر دلیلی را تضمین نمی‌کند. تبلیغ‌دهنده و ناشر موافقت می‌نماید که در صورت بروز مشکل در استفاده از خدمات وبگاه، مسئولیتی متوجه سلام تبلیغات نیست.

ماده10: تبلیغ‌دهنده و ناشر باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه داشته باشد. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان آگهی‌دهنده و نمایش‌دهنده این توافقنامه را منعقد می‌نماید، دارای اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه است و تضمین می‌کند هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

ماده11: در صورتی‌ که ناشر در نمایش انواع تبلیغات ارائه شده از سوی سلام تبلیغات تقلب کند یا حقوق تبلیغ‌دهنده را پایمال نماید، سلام تبلیغات می‌تواند برای همیشه امتیاز ناشر را سلب کند و دیگر هیچ تبلیغی اعم از محیطی یا مجازی به وی ارجاع داده نخواهد شد. موارد تخلف عبارتند از:

  • استفاده از ربات‌های تولید کلیک غیرواقعی در تبلیغات کلیکی سایت ها؛
  • تشویق و ترغیب کاربران به کلیک بر روی بنرها برای افزایش غیرواقعی تعداد کلیک‌ها.
  • درج تبلیغات در سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که دامنه آن‌ها توسط سلام تبلیغات تایید نشده.
  • هرگونه دخل و تصرف در اندازه آگهی‌ها و سایر موارد تبلیغاتی؛
  • درج تبلیغات در سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که خدمات چت روم ارایه می‌دهند.
  • نمایش تبلیغات به صورت شناور بر روی صفحات.
  • نمایش تبلیغات در فریم‌های مخفی، صفحات خالی و بدون محتوا.
  • هر گونه استفاده از پاپ آپ توسط ناشر برای جذب مخاطب و نمایش به بازدیدکننده
  • ایجاد هرگونه تغییر در محتوای تبلیغات دریافتی پس از تایید سلام تبلیغات.

ماده12: ناشران متعهد است چنانچه از نوعی فنآوری برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند آدرس پروتکل اینترنتی کاربر، سیستم عامل رایانه، نوع مرورگر، ترافیک و دریافت مدخل ورودی به سایت، استفاده می‌کند، آن را به اطلاع کاربر برساند.

ماده13: ناشران متعهد می‌شوند که با اطلاعات دقیق، کامل و بروز شده ثبت‌نام کنند. اطلاعات حساب بانکی اعم از شماره‌حساب و شماره شبا باید منطبق بر اطلاعات حساب کاربری باشد و ناشران موظف‌اند که در صورت رخ دادن هر تغییری در اطلاعات، مشخصات خود را ‌بروزرسانی نمایند.

ماده14: سایت ناشر برای پذیرش انواع تبلیغات محیطی و مجازی سلام تبلیغات باید شرایط ذیل را داشته باشد در غیر این صورت تایید نخواهد شد:

  • از نظر طراحی و گرافیک وب، در سطح مطلوب باشد.
  • دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات نباشد.
  • دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو باشد.
  • در زمان بررسی در دسترس باشد.
  • بجز در موارد فورس ماژور، محل تبلیغ تعطیل نباشد
  • سایت مستقل (Self-Hosted) باشد، وبلاگ‌ها‌ و سایت‌هایی با دامنه عمومی در سلام تبلیغات پذیرفته نخواهند شد.
  • جزء سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رنک و موارد مشابه نباشد.
  • حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون نباشد.

ماده 15: ناشر متعهد است برای ایجاد حساب کاربری فقط از یک نام و مشخصات یکسان و حقیقی استفاده کند. بنابراین چنانچه ناشر به هر دلیلی چندین حساب کاربری با مشخصات مختلف و غیرواقعی ایجاد نماید یا مشخصات صاحب نام دامنه با مشخصات دارنده حساب کاربری یکسان نباشد، مشمول کلیه ضمانت اجراهای مندرج در بند تخلفات سایت ناشران قرار می‌گیرد.

ماده16: سلام تبلیغات از همکاری با ‌سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، سایت‌های کسب درآمد، سایت‌های شرط‌بندی، باکس‌ها، سایت‌های افزایش رتبه و سایت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های پاپ آپ معذور است.

ماده17: در صورت بروز هر گونه اختلاف ناشی از این تفاهم نامه و راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن، حتي المقدور طرفین سعی خواهند نمود با حسن نیت و مذاکره موضوع را حل نمایند. در غیر این صورت موضوع اختلاف توسط مرکز داوری مراجع قانونی از قبیل شورای حل اختلاف با صدور رای داوری به صورت قطعی و لازم‏ الاجرا حل و فصل می شود. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقتنامه‏ ای مستقل از این تفاهم نامه تلقی می‏ شود و در حال، لازم الاجرا است.

ماده18: سلام تبلیغات تعهدی بابت سطح رضایت بازدیدکنندگان چه در محل تبلیغات محیطی و چه در سایت ناشر نسبت به محتوای نمایشی ندارد.

ماده 19: تبلیغ‌دهندگان متعهد می‌شوند که با اطلاعات دقیق، کامل و بروز شده ثبت‌نام یا تکمیل فرم کنند و موظف‌اند که در صورت رخ داد هرگونه تغییری در اطلاعات، مشخصات خود را ‌بروزرسانی نمایند.

ماده20: سلام تبلیغات برای رد و یا قبول محتوای تبلیغ‌دهندگان مختار است و می‌تواند بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های درون‌سازمانی نسبت به تائید محتوای تبلیغ‌دهندگان تصمیم‌گیری نماید.

ماده21: ثبت اطلاعات تبلیغ‌دهندگان و ارسال محتوا به معنی پذیرش شرایط همکاری با سلام تبلیغات است. تبلیغ‌دهندگان تائید می‌کنند که محتوای تبلیغاتی حاوی هیچ شکلی از اطلاعات غیرقانونی و نامناسب نیست. اگر پس از مدتی خلاف این موضوع ثابت شود عواقب آن به عهده تبلیغ‌دهنده است.

ماده22: سلام تبلیغات مختار است که در صورت دریافت هرگونه اخطار از سوی مراجع قضایی، انتظامی و یا نهادهای ذی‌ربط در فضای مجازی، نسبت به غیرفعالسازی محتوای تبلیغ‌دهندگان اقدام نماید و خسارت وارده به عهده ایشان است.

ماده23: با ارائه محتوا به مجموعه سلام تبلیغات، چه در قالب تبلیغات محیطی و چه در قالب تبلیغات مجازی آگهی‌دهنده تعهد می‌دهد که:

  • برای فروش کالا و خدمات خود نباید به نحوی تبلیغ کند که سلامتی افراد را به خطر اندازد.
  • به نحوی تبلیغ کند که مصرف کننده بطور دقیق، صحیح و روشن اطلاعات مربوط به کالا و خدمات را درک کند.
  • در تبلیغ و بازاریابی هویت شخص یا کسب و کاری که تبلیغات به نفع او می‌باشد، روشن و صریح قید شود.
  • جزء سایت‌های شرط‌بندی و ارسال پیام‌های انبوه نباشد.
  • جزء سایت‌های جذب کاربر در شبکه‌های اجتماعی نباشد.

ماده 24: تبلیغ‌دهنده می‌پذیرد که محتوای تبلیغات او طبق ضوابط سلام تبلیغات تایید و اصلاح می‌گردد .

ماده 25: تبلیغ‌دهنده می‌پذیرد با توجه به پایبندی سلام تبلیغات به قوانین مالیاتی کشور ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ پرداختی تبلیغ‌دهنده برای شارژ کمپین تعلق می‌گیرد و جهت واریز به سازمان امور مالیاتی کشور منظور می‌گردد.

ماده 26: تمام حقوق محتویات تبلیغ متعلق به تبلیغ‌دهنده است. سلام تبلیغات و ناشران جز در حدود مفاد این توافقنامه حقی نسبت به آن ندارند.

ماده 27: تبلیغ‌دهنده و ناشر می‌دانند که ارسال اطلاعات شخصی، به صورت حضوری، تلفنی یا اینترنتی همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست. بنابراین سلام تبلیغات مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود سلام تبلیغات تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج می‌نماید. در هر صورت سلام تبلیغات هیچ گونه تعهدی در خصوص جبران خسارات فعلی یا آتی ندارد.

ماده 28: سلام تبلیغات تضمینی ارائه نمی‌کند که داده‌هایی که از این سایت دانلود می‌شود، فاقد ویروس یا داده‌های مخرب ‌باشد.

ماده 29: سلام تبلیغات مسئولیتی در رابطه با خسارت‌های غیر مستقیم مانند سود نبردن، از دست دادن داده، شهرت تجاری و مواردی از این قبیل ندارد. اگر در نتیجه استفاده از وبگاه سلام تبلیغات، بطور مستقیم خسارت‌هایی به تبلیغ‌دهنده وارد شود و سلام تبلیغات در این خصوص مسئول شناخته شود، در این صورت سلام تبلیغات کلیه هزینه‌ را به تبلیغ‌دهنده بازمی‌گرداند.

ماده 30: تمام محتویات وبگاه سلام تبلیغات از قبیل متون، گرافیک، تصاویر، علائم تجاری، لوگو، صدا، تصویر، قالب سایت، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه و… متعلق به کانون تبلیغاتی سلام تبلیغات است و مشمول حمایت‌های قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. همچنین هیچ یک از محتویات تبلیغات محیطی یا مجازی سلام تبلیغات قابل تولید مجدد، کپی برداری، فروش یا هر نحو سوء استفاده برای مقاصد تجاری و غیرتجاری نیست. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای سلام تبلیغات محفوظ می‌دارد.

ماده31: مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات بیفتد، بر عهده او خواهد بود. تبلیغ‌دهنده و ناشر موافقت می‌کنند هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به سلام تبلیغات اطلاع دهند.

ماده32: نه ناشران و نه تبلیغ‌دهندگان به هیچ شکل حق ندارند حساب کاربری خود را به اشخاص حقیقی یا حقوقی بفروشند. این عمل تخلف است و حق هرگونه اقدام قانونی و یا سازمانی برای سلام تبلیغات محفوظ است.

ماده33: کانون تبلیغاتی سلام تبلیغات آمادگی خود را برای حمایت از حقوق مشتریان، رعایت کپی رایت، اجرای دقیق قوانین بین‌المللی، قوانین جرایم رایانه‌ای ایران، و قوانین جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد. لطفاً جهت رسیدگی به هر گونه شکایت یا مشکلی، می‌توانید از طریق ایمیل رسمی سلام تبلیغات یا تلفن کانون تماس بگیرید.