چرا برندهای بزرگ و معروف هنوز هم تبلیغ می کنند؟

بازدید: 692 بازدید

اشتباه بزرگی که مردم هنگام تحلیل تبلیغات مرتکب می شوند این است که آنها فکر می کنند سلیقه آنها سلیقه همه است. اگر تبلیغی روی شما کار نمی کند، به این معنی نیست که روی دیگران کار نمی کند.

دلایلی که چرا یک برند پیشرو ممکن است تبلیغ کند:

  • فقط آگاهی از برند کافی نیست. ممکن است افراد برای خرید نیاز به تلنگر داشته باشند.

  • رقبا در حال تبلیغ هستند. حتی از دست دادن یک درصد از سهم بازار می تواند به معنای از دست دادن درآمدها و سودهای احتمالی باشد.

  • برندهایی که تبلیغات را متوقف می کنند ممکن است به سرعت “دیروز” به نظر برسند. و دیگر در جریان نیستند

  • تبلیغات در بازار انبوه باعث هدر رفتن پول نمی شود و می تواند یک محصول را در جریان اصلی نگه دارد و منجر به فروش بیشتر شود.

  • گهگاهی ایجاد هیجان در اطراف محصول مهم است یا مردم می توانند به سمت آنهایی که به شدت تبلیغ می شوند منحرف شوند.

  • تصویر برند یک نقطه قوت اصلی با مزایای واضح است، اما بازاریابی توسط برندهای رقیب همچنان می تواند تاثیر آن را کاهش دهد. بنابراین، تنها تصویر برند در دنیای امروز کافی نیست.

  • تبلیغات برای جذب مشتری هستند. کوکا کولا کاربران خود را از طریق ویدئوهای تبلیغاتی و تبلیغات درگیر می کند. به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید کمک می کند.

  • علاوه بر این، هر از گاهی این برندها محصولات جدیدی را منتشر می کنند که نیاز به تبلیغ در بین عموم دارند.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت