کارت ویزیت الکترونیکی

  1. خانه
  2. /
  3. کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت الکترونیک یک راهکار مطمئن برای حفظ مشتریان شماست

                                                      آیا کارت ویزیت الکترونیکی فروشتان را افزایش می‌دهد؟

با استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی یک ارتباط دو طرفه با مشتری خود بر قرار کنید.در حقیقت کارت ویزیت پیامکی نیست که فروش شما را افزایش می‌دهد. هدف از کارت ویزیت الکترونیکی، پیدا کردن مشتری جدید نیست، هدف کارت ویزیت الکترونیک ایجاد ارتباط با مشتری است. مشتریانی که اولین بار به فروشگاه شما می‌آیند. با ایجاد یک ارزش افزوده مثلا کد تخفیف از مشتری بخواهید که عدد ۱ را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند تا شماره موبایل این افراد در پنل پیامکی شما ذخیره شود. به همین راحتی یک بانک شماره موبایل ارزشمند از افرادی که به فروشگاه شما مراجعه شما خرید کرده‌اند خواهید داشت. ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان به صورت خودکار و ارسال کد‌های تخفیف می‌تواند باعث بازگشت مجدد مشتری به سمت فروشگاه شما شود

برای اینکه بیشتر به اهمیت حفظ مشتری پی ببرید، من یک آماری را از سایت hubspot برایتان استخراج کردم که واقعاً جالب است.

بر طبق گزارش هاب‌اسپات احتمال اینکه شما بتوانید محصولتان را به یک مشتری قدیمی یا کسی که حداقل یک‌بار از شما خرید کرده بفروشید؛ ۶۰ تا ۷۰ درصد است. درحالی که این درصد برای مشتریان جدید به ۵ تا ۲۰ درصد می‌رسد. حالا دیگر خودتان حدس بزنید که حفظ ارتباط با مشتری چقدر می‌تواند برای شما در طولانی‌مدت سود داشته باشد!

کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

کارت ویزیت الکترونیکی  چیزی شبیه همان کارت ویزیت‌های مقوایی و قدیمی است؛ با این تفاوت که شکل و شمایل مدرن‌تری به خودش گرفته و برای مشتری‌هایتان مشخصات کسب و کار شما پیامک می‌شود.

                                             آیا از انواع و مزایای کارت ویزیت دیجیتال اطلاع دارید
مزیت‌های کارت ویزیت الکترونیکی

مسلماً هر تکنیک بازاریابی، مزایای خاص خودش را نسبت به بقیه روش‌ها دارد. در ادامه برایتان توضیح می‌دهم که با داشتن کارت ویزیت چه امتیازهایی نصیب‌ شما و کسب‌وکارتان می‌شود.

1- بانک شماره به ‌شدت کاربردی

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مزیت‌های کارت ویزیت همین تکمیل بانک شماره مشتریان است. با راه‌اندازی کارت ویزیت خود می‌توانید بانک شماره مخصوص به کسب‌و‌کار خود را جمع‌آوری نمایید. از این پس تبلیغات و تخفیف‌هایتان را هر بار به گروه بزرگی از مخاطبانتان اطلاع می‌دهید که می‌دانید قطعاً مشتری‌ هستند و احتمال بیشتری دارد که در نهایت خرید کنند. هر مشتری که به فروشگاه شما بیاید خریدی داشته باشد ، می‌توانید از او درخواست کنید که کلمه یا عدد مورد نظر شما را به یک خط اختصاصی پیامک کند تا اطلاعات مربوط به فروشگاه و شبکه‌های اجتماعی برایش ارسال شود. بعد از اینکه مشتری کلمه مورد نظر را ارسال می‌کند، شماره‌اش به‌صورت خودکار در بانک شمارۀ پنل پیامکی‌ شما ذخیره می‌شود و به این ترتیب یه بانک شماره با ارزش برای خود جمع‌آوری کرده‌اید تا تکنیک‌های بهتر و موثرتری را برای بازاریابی امتحان کنید.

مثلاً برای نوروز امسال تخفیف ۵۰درصدی اجناستان را فقط با یک کلیک به اطلاع همه مشتریانتان برسانید تا دوباره به فروشگاهتان بیایند و خرید کنند.

2- قابلیت ویرایش متن

فرض کنید آدرس مطب، فروشگاه یا دفتر بیمه و… شما عوض می‌شود، آن‌وقت چطور به مشتری‌هایتان خبر می‌دهید؟

کارت ویزیت‌های چاپی که در این‌جور وقت‌ها قابل ادیت نیستند، اما کارت ویزیت دیجیتالی خیلی راحت ویرایش می‌شود و شما می‌توانید با یک ارسال انبوه، جابه‌جایی مغازه‌تان را به اطلاع همۀ مشتری‌ها برسانید.

3- قابل کلیک می‌شوید!

حتی اگر کسب‌و‌کار فیزیکی ندارید و یا سایتی برای کسب‌و‌کارخود ندارید. اگر فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی به جذب مشتری و فروش کالا یا ارائه خدماتتان می‌پردازید؟ پس چرا شما از این موقعیت استفاده نکنید؟

الان با وجود کارت‌های ویزیت الکترونیکی کار واقعاً ساده‌تر شده، مشتری خیلی راحت روی لینکی که برایش اس‌ام‌اس می‌کنید کلیک می‌کند و وارد پیج کاری شما در اینستاگرام می‌شود.

4- صرفه‌جویی در هزینه‌ها

چاپ کارت‌ ویزیت‌های مقوایی هزینه بالایی دارد، به‌خصوص اینکه مجبور باشیم هر چند وقت یک‌بار، آن هم به دلایل مختلف؛ مثلاً همان تغییر آدرس که در بالا عرض کردم، دوباره توی خرج بیفتیم و سری جدیدی از آن را چاپ کنیم.

5- همیشه در دسترس مشتری هستید

توجه داشته باشید که با توجه به آمار ۸۸ درصدی کارت ویزیت‌های دورانداخته شده توسط مشتری‌ها، در دسترس بودن یکی از مزیت‌هایی است که خیلی راحت ما را از رقبایمان جلو می‌اندازد. این موضوع در بازار رقابتی امروز، امتیاز بزرگی به حساب می‌آید.

6- به حفظ محیط زیست کمک می‌کنید

کاملاً شفاف و مشخص است که با استفاده از ماژول کارت ویزیت الکترونیک … مصرف کاغذ کمتر، محیط زیست سبزتر! خواهیم داشت.

7- مشتریان بیشتری را هدف می‌گیرید

لازم نیست که حتماً منتظر بنشینید تا مشتری خودش به سراغ شما بیاید و کلمه موردنظرتان را پیامک کند. می‌توانید خودتان پیش‌قدم شوید و با یک کلیک ساده اطلاعات بیزینس‌تان را برای کل اهالی شهر یا منطقه پیامک کنید تا علاوه‌بر مشتریان خودتان توجه بقیه مخاطبان را هم به کسب‌وکارتان جلب کنید

هزینه کدهای تک رقمی
هزینه کدهای دو رقمی
هزینه کدهای سه رقمی
هزینه کدهای چهار رقمی
هزینه کدهای انگلیسی
فهرست