کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت الکترونیکی جانشین کارت ویزیت کاغذی

داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت بالا برای انتقال به مشتریان و کسب تبلیغات شفاهی بسیار مهم است. از این رو، بایستی کارت ویزیت کسب و کار خود را سفارشی کنید. همچنین داشتن یک کارت ویزیت سفارشی برای هر یک از کارکنان خود که به نام تجاری مرتبط می شود ، به اعتبار حرفه ای شما می افزاید.  علاوه بر افزودن اطلاعات تماس تجاری و وب سایت ، می توانید لوگو، عکس محصول یا خدمت و … را در  کارت های تجاری خود اضافه نمائید.

کارت ویزیت الکترونیکی هر نوع کارت ویزیت که با استفاده از ابزار های الکترونیکی مانند گوشی تلفن همراه، رایانه، ایمیل استفاده گردد به عنوان کارت ویزیت الکترونیک شناخته می شود و در واقع جایگزین کارت ویزیت های کاغذی می باشند که با هزینه کمتر امکانات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

کارت ویزیت الکترونیکی به دونوع  CRM و USSD تقسیم می شوند: نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بستر USSD .

درکارت ویزیت پیامکی یا CRM ، چنانچه فردی کد اختصاصی کسب وکاریا فرد را به سامانه مرتبط پیامک کند، تمام اطلاعات کاری  شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و… را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کارت ویزیت قابل ویرایش بوده که این تغییر در کارتهای چاپی مستلزم چاپ مجدد است همچنین شماره تماس ارسال کننده کد در باشگاه مشتریان کسب وکار ذخیره می شود.

درکارت ویزیت USSD ، پنل اختصاصی به کسب و کارها در بستر سرشماره  *  عدد  #   فعال سازی می شود و کافی است مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری کسب وکاریا همان صاحب کارت ویزیت الکترونیک، تلفن تماس ، راه های دسترسی ، نظرسنجی و… برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشگاه مشتریان  اضافه گردد.

از این پس دارنده کارت ویزیت می تواند با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط بوده و آنها را از خود با خبر کند

از مزایای کارت ویزیت الکترونیک می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  1. برند سازی؛
  2. سریع، آسان و با پرستیژ بالا مشخصات کسب وکار خود را ارایه می دهید؛
  3. حفظ ارتباط مداوم با مشتری ( مشتریان کسب وکار هیچ وقت کارت ویزیت آن کسب وکار را گم نخواهند کرد)؛
  4. جداسازی و مشخص سازی مشتریان از طریق ثبت شماره؛
  5. تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و موثر؛
  6. تبلیغات با هزینه کم (نیاز به چاپ کارت ویزیت، تراکت و هزینه های گزاف تبلیغاتی ندارد)؛
  7. ارسال کلیه اطلاعات کسب وکار از طریق یک پیامک؛
  8. قابلیت ویرایش متن کارت ویزیت در هر لحظه؛
  9. امکان ثبت لینک های مختلف از قبیل سایت، کانال و غیره؛
  10. کاتالوگ دیجیتال (ثبت عکس محصولات، موقعیت کسب و کار ، معرفی خدمات و …)؛
  11. عضویت مشتریان در باشگاه مشتریان به صورت آگاهانه؛
  12. تخفیف فعال سازی کد CRM در سال های آتی؛
  13. صفحه اختصاصی در وب بدون نیاز به طراحی سایت؛
  14. ثبت اطلاعات کسب و کار و موقعیت مکانی در نقشه جهت دسترسی آسان به محل کسب وکار توسط مشتریان؛
  15. جذب مشتری از هر نقطه مکانی در ایران؛
  16. اختصاص پنل مدیریت ارتباط با مشتری با امکانات پیشرفته و کاملا رایگان؛
  17. امکان مدیریت و دسترسی توسط خود کسب و کار؛
  18. پشتیبانی در مورد نحوه استفاده از این خدمات به صورت رایگان؛
  19. امکان تغییر و یا ارتقا کد CRM ( برای مشاغلی که می خواهند کسب و کار خود را تغییر دهند)؛
  20. امکان مدیریت مخاطبان ( افزودن،حذف، ویرایش).