اپلیکیشنی که برای تماشای تبلیغات به مردم پول می دهد

بازدید: 496 بازدید

این پلتفرم برای تماشای تبلیغات به کاربران پول پرداخت می کند و به آنها اجازه می دهد از این پول برای حمایت از خیریه ها استفاده کنند. تبلیغات دیجیتال اغلب برای کسانی که با تبلیغات بمباران می شوند آزاردهنده به نظر می رسد. بسیاری از خوانندگان با تجربه جستجوی آنلاین چیزی آشنا هستند، فقط برای یافتن تبلیغات برای یک محصول مرتبط که آن را دنبال می کنند. اکنون، آژانس تبلیغاتی WeAre8 در انگلستان طرحی را ارائه کرده است تا صنعت تبلیغات دیجیتال را از طریق پلتفرمی که برای تماشای تبلیغات به مردم پول می‌دهد و به خیریه کمک می‌کند، دگرگون کند.

پلت فرم از طریق یک اپلیکیشن کار می کند. افرادی که می‌خواهند شرکت کنند، برنامه را دانلود  و در آن ثبت‌نام میکنند تا در صورت وجود تبلیغی که ممکن است به آن علاقه‌مند باشند، به آنها اطلاع داده شود. کاربران آگهی را تماشا می‌کنند، به سؤالات پاسخ می‌دهند و ظرف ۳۰ روز مبلغ قابل توجهی به کیف پول مجازی آنها در WeAre8 واریز می‌شود. سپس می توان از این پول برای پرداخت قبض تلفن همراه، ارسال به حساب PayPal یا اهدا به یک موسسه خیریه که قبلا در این اپلیکیشن قرارداده شده اند، استفاده کرد.

این برنامه همچنین حاوی محتوای انحصاری پیرامون موضوعات خاص، مانند «سیاره گرانبهای ما»، «سلامت روان» و «روز جهانی زن» است. این آژانس از «موتور خرید تبلیغات پایدار» استفاده می‌کند و وعده می‌دهد که ۹۵ درصد از هر پوندی که تبلیغ‌کنندگان خرج می‌کنند با کاربران و خیریه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. ۵ درصد دیگر به صندوق سازندگان اختصاص می‌یابد تا محتوای منحصربه‌فرد برای فید اجتماعی برنامه‌ها ایجاد کند.

سو فنسی، بنیانگذار و مدیر عامل WeAre8 توضیح می دهد که: مردم در سراسر بریتانیا و جهان بیش از هر زمان دیگری تحت فشار اقتصادی هستند و فناوری WeAre8 پول و قدرت را به افراد به روشی تحول آفرین برمی گرداند و در عین حال آنها را برای کمک به حل مشکلات متحد می کند.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت