کوله پشتی تبلیغاتی

کوله پشتی تبلیغاتی

کوله  پشتی تبلیغاتی قابل حمل(پرتابل) یک سازه تبلیغاتی با قابلیت حمل توسط یک فرد است. وزن این کوله بدون متعلقات حدود ۱ کیلو و ۳۲۰ گرم است.
کوله پشتی تبلیغاتی مناسب تبلیغات درون شهری برای معرفی محصولات، خدمات، برند و … تمامی کسب و کارها و مشاغل است.
تمامی مراحل ایده، طراحی و ساخت این کوله با همت و تلاش تیم بازاریابی سلام تبلیغات به مرحله تولید و بهره برداری رسیده است.
این محصول در اداره ثبت اختراع و طرح های صنعتی به ثبت رسیده است.
«سلام تبلیغات» پیش بینی می کند این پلتفرم (کوله پشتی تبلیغاتی) می تواند سهم زیادی از تبلیغات محیطی را به خود اختصاص دهد. چرا که زمان آن رسیده است زمانی که به ارائه تعامل روان تر برندها با مصرف کنندگان توجه ویژه ای نماییم.

3 scaled 3 scaled
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی

انواع کوله پشتی تبلیغاتی

کوله پشتی تبلیغاتی به ۵ دسته زیر تقسیم می شود:
– کوله پشتی تبلیغاتی مدل سینگل : مدل سینگل قابلیت نصب یک بنر یا لمینت عمودی را دارد
–  مدل تریپل: مدل تریپل قابلیت نصب سه بنر یا لمینت افقی در بخش پشتی و یه بنر یا لمینت افقی در بخش جلویی (پیشانی) سازه را دارد.
–  مدل ساحلی : مدل ساحلی قابلیت نصب یک بنر بصورت هلال را دارد این سازه از زیبایی خاصی برخوردار است و چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند.
–  مدل بادبانی این نوع کوله تا حدی مشابه مد ساحلی است ولی بنر آن شبیه بادبان کشتی می باشد و فضای بیشتری برای تبلیغ نسبت به مدل ساحلی دارد.
–  مدل تن پوش : مدل تن پوش شامل یک بنر در جلو و یک بنر در پشت سازه است که بنر پشتی بزرگتر از بخش جلویی است و از این جهت به آن تن پوش گفته می شود که شبیه لباس است

کوله تبلیغاتی بادبانی بدون قیمت و مشخصات scaled کوله تبلیغاتی بادبانی بدون قیمت و مشخصات scaled
کوله تبلیغاتی ساحلی بدون قیمت و مشخصات کوله تبلیغاتی ساحلی بدون قیمت و مشخصات
کوله تبلیغاتی سینگ بدون قیمت و مشخصات کوله تبلیغاتی سینگ بدون قیمت و مشخصات
کوله تبلیغاتی تن پوش بدون قیمت و مشخصات کوله تبلیغاتی تن پوش بدون قیمت و مشخصات
کوله تبلیغاتی تریپل بدون قیمت و مشخصات کوله تبلیغاتی تریپل بدون قیمت و مشخصات
4 scaled 4 scaled
5 scaled 5 scaled
6 scaled 6 scaled
kole kole

دلایل استفاده از کوله پشتی تبلیغاتی

مخاطبان همیشه حاضر

هر فرد به طور متوسط نزدیک به ۲۰ ساعت در هفته را چه به عنوان راننده و چه به عنوان مسافر در ماشین سپری می کند به ویژه آنهایی که رفت و آمد طولانی تری دارند، درصد بیشتری از ساعات بیداری خود را در ماشین می گذرانند و در این میان شما می توانید از فرصت های تبلیغاتی مانند کوله تبلیغاتی سیار به عنوان تبلیغاتی هوشمندانه و استراتژیک برای آنهایی که در خودرو هستند استفاده کنید.

دید مثبت

ما یک نظرسنجی انجام دادیم. و نتایج حاصل از ۵۰ روز پیاده روی افراد با کوله تبلیغاتی در سطح شهر کرمان نشان داد ۷۱ درصد از کرمانی ها «اغلب به پیام‌های موجود در بنرهای کوله تبلیغاتی نگاه می‌کنند». علاوه بر این، ۵۶ درصد از شهروندان کرمانی بعداً در مورد کوله تبلیغاتی که در پیاده رو، میادین و چهارراه ها دیدند صحبت کردند.
مردم بیشتر وقت خود را در خارج از منزل سپری می کنند، از جمله زمان قابل توجهی در رفت و آمد. این بدان معناست که همیشه فرصت‌هایی برای شرکت‌ها وجود خواهد داشت تا با استفاده از تبلیغات کوله سیار، برند خود را تحت تأثیر قرار دهند و برند خود را رشد دهند.

تصمیم منجر به خرید

البته، جلب توجه کوله تبلیغاتی تنها نیمی از کار است. کسب و کارها می خواهند مطمئن شوند که پس از مشاهده آگهی تبلیغاتی آنها، افراد اقدامی انجام می‌دهند – ترجیحاً خریدی انجام دهند یا از کسب و کار شان حمایت کنند. ما هنوز آماری از اینکه چه درصدی از بینندگان کوله تبلیغاتی واقعاً در راه خانه خرید می کنند و چه درصدی در حالی که در ماشین هستند تصمیم به خرید می گیرند، در دست نداریم و در آینده ای نزدیک با افزایش شمار کسب و کارهایی که از این نوع تبلیغات محیطی استفاده می کنند، آمار دقیقی به دست خواهیم آورد.

طراحی بنر موثر

در حالی که این آمار ممکن است به شما اطمینان دهد که تبلیغات با کوله تبلیغاتی می‌تواند موثر باشد، اما هنوز کافی نیست و در این میان، طرح بنر و پیام تبلیغاتی خیلی مهم و قابل توجه می باشد. از آنجایی که رانندگان قبلاً درگیر شده اند، به تبلیغی نیاز دارید که وقتی از ماشین خارج شدند آن را به خاطر بسپارند. تبلیغاتی که بیش از حد در جریان هستند. مثلا عکس های متعدد، متن های زیاد و رنگ ها و فونت های مختلف می توانند برای رانندگان در حین عبور بیش از حد طاقت فرسا باشند. در عوض، تبلیغات ساده و هوشمندانه ای را بایستی انتخاب کرد که توجه فوری را به خود جلب می کند. و «سلام تبلیغات» به این امر توجه ویژه ای دارد و تیم طراحی آن با روانشناسی رنگ ها و فونت ها آشنایی کاملی دارد.

فرسنگ ها دورتر؛ آنجا که دلتان می خواهد

یک کوله تبلیغاتی موثر برای یک رستوران، جاذبه، یا حتی یک فروشگاه منحصر به فرد می تواند فروش فوری را برای مسافرانی که به دنبال جستجوی یک منطقه جدید هستند، ایجاد کند. برخی از کوله های تبلیغاتی به عنوان ویترینی سیار عمل می کند و می تواند محصولات فروشگاه شما را در خارج از فروشگاهتان برای بسیاری از افراد قابل دیدن نماید. 

جبران هزینه های شما

این امر یک کوله تبلیغاتی را به روشی شگفت انگیز و مقرون به صرفه برای تبلیغات تبدیل می کند. طراحی و آماده سازی کوله تبلیغاتی می تواند بسیار کم هزینه تر از سایر تبلیغات محیطی نظیر بیلبوردها باشد، مضاعف اینکه در آینده ای نزدیک بیلبوردها جای خود را به تابلوهای ال ای دی با انرژی خورشیدی و احتمالا هزینه های بالاتر می دهند و اگر به طور موثر انجام گیرد، می تواند هزینه های تبلیغاتی شما را جبران کند.

تکرار برند و قرار گرفتن در معرض دید

آگاهی از برند زمانی تحقق می یابد که در تکرار بالا و در معرض دید قرار گیرد. انجام این کار نه تنها گران نیست، بلکه جلب توجه بیشتری به آن می شود. بجز بیلبورد، تبلیغات کوله سیار تنها رسانه بازاریابی است که تبلیغ کننده کنترل کامل فضای تبلیغات را در اختیار دارد. تبلیغ دائماً در معرض نمایش او قرار می گیرد. فرد حمل کننده می تواند مسیری را بارها و بارها بپیماید و یا در نقطه ثابت جلوی دید همگان باشد. هیچ رسانه دیگری نمی تواند پیام شما اینگونه نمایش دهد و این یک ابزار بازاریابی قوی است.

تنفر از تبلیغات دیجیتال

مردم از تبلیغات دیجیتال متنفرند، آنها با تبلیغاتی که روی گوشی‌هایشان پخش می‌شود بیشتر عصبانی می‌شوند، تا تبلیغاتی که راه می رود، چرا که حس دلسوزی همراه با همزادپنداری به دلیل پیاده روی به آن ها می دهد. آنها مزاحمتی برای کسی ایجاد نمی کنند و مردم به آن ها اعتماد می کنند.

 

 تفاوت کوله پشتی تبلیغاتی قابل حمل با بیلبورد

از تفاوت های کوله تبلیغاتی با بیلبورد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
– کوله تبلیغاتی سازه ای سیار و قابل حمل است که توسط یک فرد حمل می شود در نتیجه می تواند در مکانی اعم از خیابان و پاساژ و … استفاده شود.
-کوله تبلیغاتی تعداد نرخ دیداری بالاتری نسبت به بیلبورد دارد دلیل آن، جابجایی کوله در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است که در نتیجه آن تعداد بیشتری از افراد آن را مشاهده می کنند.
– آماده سازی، نصب و اجرای کوله تبلیغاتی به مراتب آسان تر از اجرای یک بیلبورد می باشد.

هزینه های تبلیغ با کوله پشتی تبلیغاتی خیلی کمتر از هزینه های بیلبورد است در نتیجه تبلیغ کننده می تواند انعطاف پذیری بیشتری در تبلیغات از نظر تعداد و در نتیجه تعداد مشاهده کننده بیشتری را شاهد باشد

لمینت سینگل پیشانی 2 1 لمینت سینگل پیشانی 2 1

هزینه استفاده از کوله پشتی تبلیغاتی

کوله پشتی تبلیغاتی ارائه شده توسط سلام تبلیغات فقط قابلیت اجاره دوره ای روزانه و ماهانه را دارد.
برای اطلاع از هزینه اجاره کوله پشتی تبلیغاتی با پشتیبانی سلام تبلیغات تماس بگیرید

نحوه سفارش کوله پشتی تبلیغاتی

ابتدا فرم سفارش برای متقاضی ارسال یا توسط پشتیبانی تکمیل می گردد سپس بر اساس موارد خواسته شده و فرمول محاسبه، قیمت نهایی درخواست متقاضی استخراج شده و به اطلاع ایشان می رسد در صورت پذیرش، متقاضی بایستی ۶۰ درصد هزینه را واریز نماید و سپس فرایند آماده سازی شروع می شود.

سئوالات متداول سئوالات متداول
کوله پشتی تبلیغاتی چگونه حمل می شود؟

این کوله پشتی دقیقا مشابه کیف کوله ای در بخش پستی شانه پست سر فرد حمل کننده قرار می گیرد و نه تنها قابلیت حمل به همه نقاط را دارد بلکه می توان آن را به راحتی مانند یک لباس  پوشید یا جدا بکنیم.

آیا این کوله پشتی تبلیغاتی فقط در خیابان قابل استفاده و گردش است؟

خیر! این کوله در همه انواع آن قابلیت این را دارد تا در اماکن سربسته مانند پاساژ، مجتمع ها، استخرها و … فرد حمل کننده بتواند مسافتی را با آن بپیماید.

کوله پشتی تبلیغاتی برای دیده شدن بهتره یا بیلبورد؟

کوله پشتی تبلیغاتی به مراتب هزینه کمتری نسبت به بیلبورد دارد در واقع با هزینه بیلبورد می تواند در دفعات مختلف از کوله پشتی تبلیغاتی استفاده کرد و طبیعتا نتایج بهتری برای کسب و کارها و شناخت محصولات و خدماتشان توسط افراد در پی خواهد داشت. همچنین خطاهای ناشی از حواس پرتی افراد برای دیدن سریع یک بیلبورد در مقایسه با کوله پشتی تبلیغاتی  بیشتر است در نتیجه توجه و زمان بیشتری را می توان صرف دیدن آنچه کوله تبلیغاتی آن را تبلیغ می کند، نمود.