دیگه نیازی به تبلیغات گران و بدون بازخورد بیلبورد نداری
آیا تا به حال در راه رفتن به محل کار یا در یک ماشین سواری طولانی به یک شخص که تبلیغی را حمل می کند نگاهی انداخته اید و به این فکر کرده اید که این نوع تبلیغات در فضای باز واقعا چقدر موثر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.
بسیاری از صاحبان یا مدیران کسب و کار در مورد اثربخشی تبلیغات سیار و بویژه کوله تبلیغاتی و اینکه آیا می تواند بازگشت سرمایه را ایجاد کند تعجب می کنند. از آنجایی که تبلیغات شما برای کسب و کار شما مهم است، باید بدانید که مشتریان شما چگونه تحت تاثیر بازاریابی سیار قرار می گیرند
عواملی که باعث افزایش تبلیغات با کوله سیار می شود
۱-مخاطبان همیشه حاضر
هر فرد به طور متوسط نزدیک به ۲۰ ساعت در هفته را چه به عنوان راننده و چه به عنوان مسافر در ماشین سپری می کند به ویژه آنهایی که رفت و آمد طولانی تری دارند، درصد بیشتری از ساعات بیداری خود را در ماشین می گذرانند و در این میان شما می توانید از فرصت های تبلیغاتی مانند کوله تبلیغاتی سیار به عنوان تبلیغاتی هوشمندانه و استراتژیک برای آنهایی که در خودرو هستند استفاده کنید.
۲- دید مثبت
ما یک نظرسنجی انجام دادیم. و نتایج حاصل از ۵۰ روز پیاده روی افراد با کوله تبلیغاتی در سطح شهر کرمان نشان داد ۷۱ درصد از کرمانی ها «اغلب به پیامهای موجود در بنرهای کوله تبلیغاتی نگاه میکنند». علاوه بر این، ۵۶ درصد از شهروندان کرمانی بعداً در مورد کوله تبلیغاتی که در پیاده رو، میادین و چهارراه ها دیدند صحبت کردند.
مردم بیشتر وقت خود را در خارج از منزل سپری می کنند، از جمله زمان قابل توجهی در رفت و آمد. این بدان معناست که همیشه فرصتهایی برای شرکتها وجود خواهد داشت تا با استفاده از تبلیغات کوله سیار، برند خود را تحت تأثیر قرار دهند و برند خود را رشد دهند
۳- تصمیم منجر به خرید
البته، جلب توجه کوله تبلیغاتی تنها نیمی از کار است. کسب و کارها می خواهند مطمئن شوند که پس از مشاهده آگهی تبلیغاتی آنها، افراد اقدامی انجام میدهند – ترجیحاً خریدی انجام دهند یا از کسب و کار شان حمایت کنند.
ما هنوز آماری از اینکه چه درصدی از بینندگان کوله تبلیغاتی واقعاً در راه خانه خرید می کنند و چه درصدی در حالی که در ماشین هستند تصمیم به خرید می گیرند، در دست نداریم و در آینده ای نزدیک با افزایش شمار کسب و کارهایی که از این نوع تبلیغات محیطی استفاده می کنند، آمار دقیقی به دست خواهیم آورد
۴- طراحی بنر موثر
در حالی که این آمار ممکن است به شما اطمینان دهد که تبلیغات با کوله تبلیغاتی میتواند موثر باشد، اما هنوز کافی نیست و در این میان، طرح بنر و پیام تبلیغاتی خیلی مهم و قابل توجه می باشد. از آنجایی که رانندگان قبلاً درگیر شده اند، به تبلیغی نیاز دارید که وقتی از ماشین خارج شدند آن را به خاطر بسپارند. تبلیغاتی که بیش از حد در جریان هستند. مثلا عکس های متعدد، متن های زیاد و رنگ ها و فونت های مختلف می توانند برای رانندگان در حین عبور بیش از حد طاقت فرسا باشند. در عوض، تبلیغات ساده و هوشمندانه ای را بایستی انتخاب کرد که توجه فوری را به خود جلب می کند. و «سلام تبلیغات» به این امر توجه ویژه ای دارد و تیم طراحی آن با روانشناسی رنگ ها و فونت ها آشنایی کاملی دارد
۵- فرسنگ ها دورتر؛ آنجا که دلتان می خواهد
یک کوله تبلیغاتی موثر برای یک رستوران، جاذبه، یا حتی یک فروشگاه منحصر به فرد می تواند فروش فوری را برای مسافرانی که به دنبال جستجوی یک منطقه جدید هستند، ایجاد کند. برخی از کوله های تبلیغاتی به عنوان ویترینی سیار عمل می کند و می تواند محصولات فروشگاه شما را در خارج از فروشگاهتان برای بسیاری از افراد قابل دیدن نماید. و با حرکت مناسب در مکان مناسب که مسیرهای یک نقطه غیرمعمول را ارائه میدهد، میتواند
۶- جبران هزینه های شما
این امر یک کوله تبلیغاتی را به روشی شگفت انگیز و مقرون به صرفه برای تبلیغات تبدیل می کند. طراحی و آماده سازی کوله تبلیغاتی می تواند بسیار کم هزینه تر از سایر تبلیغات محیطی نظیر بیلبوردها باشد، مضاعف اینکه در آینده ای نزدیک بیلبوردها جای خود را به تابلوهای ال ای دی با انرژی خورشیدی و احتمالا هزینه های بالاتر می دهند و اگر به طور موثر انجام گیرد، می تواند هزینه های تبلیغاتی شما را جبران کند.
۷- تکرار برند و قرار گرفتن در معرض دید
آگاهی از برند زمانی تحقق می یابد که در تکرار بالا و در معرض دید قرار گیرد. انجام این کار نه تنها گران نیست، بلکه جلب توجه بیشتری به آن می شود. بجز بیلبورد، تبلیغات کوله سیار تنها رسانه بازاریابی است که تبلیغ کننده کنترل کامل فضای تبلیغات را در اختیار دارد.
تبلیغ دائماً در معرض نمایش او قرار می گیرد. فرد حمل کننده می تواند مسیری را بارها و بارها بپیماید و یا در نقطه ثابت جلوی دید همگان باشد. هیچ رسانه دیگری نمی تواند پیام شما اینگونه نمایش دهد و این یک ابزار بازاریابی قوی است
۸- تنفر از تبلیغات دیجیتال
مردم از تبلیغات دیجیتال متنفرند، آنها با تبلیغاتی که روی گوشیهایشان پخش میشود بیشتر عصبانی میشوند، تا تبلیغاتی که راه می رود، چرا که حس دلسوزی همراه با همزادپنداری به دلیل پیاده روی به آن ها می دهد. آنها مزاحمتی برای کسی ایجاد نمی کنند و مردم به آن ها اعتماد می کنند.
«سلام تبلیغات» پیش بینی می کند این پلتفرم (کوله تبلیغاتی) می تواند سهم زیادی از تبلیغات محیطی را به خود اختصاص دهد. چرا که زمان آن رسیده است زمانی که به ارائه تعامل روان تر برندها با مصرف کنندگان توجه ویژه ای نماییم

بازدیدها: ۴۶