کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

کاتالوگ دیجیتال یک کاتالوگ الکترونیکی است که یک منبع وب است که اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات ارائه شده و سپس فروخته شده توسط فروشنده ای که از قابلیت های سفارش و پرداخت آنلاین پشتیبانی می کند، ارائه می دهد.کاتالوگ الکترونیکی یک نشریه آنلاین است، یعنی یک رابط گرافیکی به طور کلی یک صفحه HTML که در آن محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت نشان داده شده است.
کاتالوگ الکترونیکی یا بروشور الکترونیکی یا کاتالوگ دیجیتال منبعی است که اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات ارائه شده یا مشخصات شرکت شما ارائه می دهد. سپس می توان آن را به صورت دیجیتالی به اشتراک گذاشته و به سادگی در قالب یک کتاب الکترونیکی یا کاتالوگ قابل خواندن و در وب سایت شما توزیع کرد. آنها نماینده دیجیتال یک شرکت هستند و یک ابزار قدرتمند تجارت الکترونیکی هستند. کاتالوگ الکترونیکی یا کاتالوگ دیجیتال یک کاتالوگ الکترونیکی است که یک منبع وب است که اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات ارائه شده و سپس فروخته شده توسط فروشنده ای که از قابلیت های سفارش و پرداخت آنلاین پشتیبانی می کند، ارائه می دهد.

کاتالوگ الکترونیکی کاتالوگ الکترونیکی
اولین طراح کاتالوگ اولین طراح کاتالوگ

تاریخچه کاتالوگ دیجیتال

تولد و ابداع اولین کاتالوگ به سال ۱۴۹۸ میلادی برمی گردد. آلدوس پیوس مانوتیوس در سال ۱۴۹۸ در ونیز منتشر کرد. مانوتیوس در سال ۱۴۹۵ با تاسیس شرکت خود، «The Aldin Press» در ونیز و استفاده از ماشین چاپ که در اوایل آن قرن اختراع شده بود، توانست اولین نسخه چاپی بسیاری از آثار کلاسیک یونانی و لاتین را در اختیار دیگران قرار دهد.
از آن زمان تا زمان حال، کاتالوگ همواره بخش مهمی از معرفی محصولات و خدمات بوده و سهم عمده ای در فروش و افزایش حجم فروش کسب و کارها و مشاغل مختلف بر عهده داشته است. در سال ۱۹۹۷ میلادی تحولات نو در رسانه های اجتماعی و آمدن کامپیوتر و اینترنت به زندگی افراد شروع شد. در سال ۲۰۰۵ فیسبوک پا به عرصه وجود گذاشت. در سال ۲۰۱۰ وقتی مایک کریگر اولین عکس را در اینستاگرام منتشر کرد همه چیز دست خوش تغییر و تحول شده بود. از آن زمان تا زمان حال تحولات زیادی در عرصه کاتالوگ های چاپی بوجود آمده به گونه ای که دیگر فقط آنها را به صورت چاپ نمیبینیم و می توان به صورت الکترونیکی و آنلاین در بستر اینترنت و در دستگاه های مختلف آنها را مشاهده نمود.

بنیانگذاران اینستاگرام بنیانگذاران اینستاگرام
اولین پست اینستاگرام اولین پست اینستاگرام
Mike Krieger instagram Kevin Systrodollars Mark Zuckerberg khoshfekri Mike Krieger instagram Kevin Systrodollars Mark Zuckerberg khoshfekri
49 1 49 1

اهمیت طراحی و ساخت کاتالوگ دیجیتال در کسب و کارها

طراحی و ساخت کاتالوگ دیجیتال در فروش بسیار مهم است. چرا که تجربه خرید دلچسب و راحت را برای مشتریان به ارمغان می آورید. این موضوع در طراحی ست اداری خود را به خوبی نشان داده است. جدای از آن بسیار جذاب است و می توانید از دیگر رقبای خود متفاوت تر باشید. از دیگر اهمیت طراحی کاتالوگ دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
معرفی محصول: با داشتن یک کاتالوگ جذاب و کارآمد، مشتریان به راحتی می‌ توانند با محصولات شما آشنا شوند و در نتیجه فروش شما افزایش خواهد یافت.
ارائه اطلاعات دقیق: با استفاده از یک کاتالوگ خوب، مشتریان به راحتی می ‌توانند اطلاعات دقیق درباره محصولات شما را بدست آورند و به راحتی برای خرید تصمیم بگیرند.
تبلیغات رایگان: با دادن چنین کاتالوگ ‌های جذابی به مشتریان، شما تبلیغات رایگان بسیار قوی برای کسب و کار خود خواهید داشت که می تواند تاثیر بسزایی در میزان فروشتان داشته باشد.
نظام منظم: بروز کردن محصولات این کاتالوگ ها بسیار راحت بوده و شما می توانید با یک نظم مشخصی محصولات جدید را به آن اضافه کنید.
افزایش اعتماد: با داشتن یک کاتالوگ جذاب و حرفه‌ای، می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید و در نتیجه فروش بیشتری هم داشته باشید.

کاتالوگ دیجیتال حرفه ای کاتالوگ دیجیتال حرفه ای
Lifestyle Mockup Dashboard iPad and Desktop Digital Catalog Lifestyle Mockup Dashboard iPad and Desktop Digital Catalog

اهمیت استفاده از تصاویر در هنگام طراحی بروشور و کاتالوگ

هر کسب و کاری دوست دارد که از روش‌های نوین در حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده کند. معمولاً کسب و کارها با طراحی سایت و اپلیکیشن و استفاده از شبکه ‌های اجتماعی، سعی می‌کنند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه بدهند.

اما یکی از بهترین روش ها، استفاده از کاتالوگ است. کاتالوگ به واسطه داشتن طراحی و جذابیت بصری بسیار زیاد، مدل تبلیغاتی مناسبی برای توسعه کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا است. بعد از همه گیری کرونا شاهد پیشرفت اغلب کسب و کارهای اینترنتی و فعالیت های تحت وب بودیم. امروزه شما می توانید اطلاعات تمام محصولات و خدمات خود را به صورت غیرحضوری به مشتریان خود برسانید. بدون اینکه نیازی به حضور فیزیکی مشتری در محل کار یا فروش شما باشد.
مسلم است که یک کاتالوگ خیلی بیشتر از بروشور مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو در هنگام طراحی کاتالوگ معمولاً از مقوا یا کاغذ مرغوب استفاده می کنند. البته از لحاظ طراحی، چیدمان، ابعاد و … تقریباً فرق خاصی بین طراحی کاتالوگ دیجیتال و بروشور وجود ندارد. اما معمولاً کاتالوگ، تصاویر بیشتری دارد. این تصاویر در ابعاد بزرگتر و کیفیت بالاتری هستند. در حالی که بروشورها معمولاً متن‌محور هستند.

امکانات جانبی کاتالوگ دیجیتال در مقایسه با کاتالوگ چاپی

از مهم ترین امکانات کاتالوگ دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
جستجوی پیشرفته: امکان جستجوی پیشرفته برای یافتن محصولات با استفاده از فیلترهای مختلف مانند قیمت، رنگ، سایز و …
نمایش تصاویر با کیفیت بالا: نمایش تصاویر با کیفیت بالا و قابلیت زوم بر روی آن‌ها
اطلاعات کامل محصول: درج اطلاعات کامل محصول شامل وزن، ابعاد، جزئیات فنی و …
نظرات کاربران: درج نظرات و امتیازات کاربران درباره محصولات
لینک به محصولات مشابه: لینک به محصولات مشابه با توجه به دسته‌ بندی‌ های مختلف
سبد خرید هوشمند: قابلیت ذخیره سبد خرید و ادامه خرید در زمان دلخواه
پروفایل کاربر: قابلیت ساخت پروفایل کاربر با دسترسی به تاریخچه خرید و پروفایل شخصی
ارسال پیامک و ایمیل: ارسال پیامک و ایمیل به کاربران درباره تخفیف ‌ها، جدید ترین محصولات و …
پشتیبانی آنلاین: قابلیت پشتیبانی آنلاین برای رفع مشکلات کاربران
امکانات پرداخت: قابلیت پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه ‌های معتبر و …

stats stats
digital catalog digital catalog
2023 GameTime Catalog Web Block 2 1 2023 GameTime Catalog Web Block 2 1

مزایای استفاده از کاتالوگ الکترونیکی برای کسب و کارها و مشاغل

از مزایای استفاده از کاتالوگ‌های دیجیتال به دسترسی آسان و قابل‌حمل بودن آن‌ها می‌توان اشاره کرد. اغلب سازمان‌ها با قراردادن کاتالوگ محصول روی سایت این امکان را به مشتریان خود می‌دهند تا به‌راحتی آن را دانلود کرده و با خدمات آن‌ها آشنا شوند. ماندگاری کاتالوگ دیجیتال نسبت به نسخه چاپی آن خیلی بیشتر است.
از مزایای قابل‌توجه کاتالوگ‌های هوشمند استفاده از ویدئو و عکس‌های متحرک در آن است. این امر موجب محبوبیت بیشتر کاتالوگ‌های دیجیتال نسبت به نسخه چاپی آن شده است.
همچنین باید گفت کاتالوگ الکترونیک قابلیت انتشار نامحدود دارد و هزینه آن خیلی به‌صرفه‌تر و کم‌تر از کاتالوگ کاغذی است. این کاتالوگ‌ها امکان ویرایش و اصلاح خطا را به‌راحتی برای طراح فراهم می‌کنند و در تعداد صفحات آن محدودیتی وجود ندارد.
به خاطر داشته باشید که کاتالوگ های مبتنی بر کاغذ با توجه به هزینه ها و چاپ مکرر در دسته های بزرگ، هزینه های سرسام آوری را به دنبال خود دارد. هنگامی که تمامی کاتالوگ های چاپی را تحویل مشتریان خود دادید، باید یک دسته دیگر را سفارش دهید. همین امر باعث می شود که شرکت ها در توضیع کاتالوگ به افراد مختلف صرفه جویی کنند و شاید همان کاتالوگ چاپی به کسانی که واقعاً علاقه مند به خرید هستند، نرسد. نسخه های چاپی راه ارتباطی یک طرفه محسوب می شوند. افراد آنها را باز می کنند، صفحات را مرور می کنند، با جزئیات بیش از یک یا دو صفحه را مرور می کنند، یک محصول جالب پیدا می کنند و تمام. مشکل اینجاست که نظرات خود را در رابطه با محصول نمی توانند بیان کنند اما این مشکل در کاتالوگ های دیجیتالی وجود ندارد.
نکته: شما می توانید کاتالوگ دیجیتال خود را از طریق خبرنامه های ایمیل به اشتراک بگذارید یا پیوندهای مربوط به آن را در صفحه فیس بوک یا توییتر خود ارسال کنید. مشتریان شما نیز همیشه می توانند به راحتی دسترسی داشته باشند.

سایر مزایا و قابلیت های کاتالوگ دیجیتال

کاهش هزینه نسبت به چاپ

امکان طراحی گرافیک اختصاصی

اشتراک گذاری روی واتساپ و تلگرام

لینک اختصاصی و QRCode

کم حجم و سبک و کاربردی

بارگذاری پادکست(صدا)

نمایش فیلم

بزرگنمایی عکس

آمار بازدید

جذابیت بصری

امکان ویرایش و ادیت به دلخواه

افزایش فروش و سفارشات

slider 3 1 min slider 3 1 min

تفاوت وب سایت با کاتالوگ  دیجیتال 

کاتالوگ دیجیتال چکیده و گلچینی از محصولات یک شرکت است که کارفرمایان با یک نگاه آنچه می خواهند را می توانند بیابند . اما وب سایت همه اطلاعات و محصولات شرکت را در بر می گیرد.
وب سایت ها معمولا برای موتورهای جستجو(متن محور) بویژه گوگل طراحی می شوند اما کاتالوگ دیجیتال فقط برای کاربر(عکس محور) .
در کاتالوگ دیجیتال شما در کمتر از ۲۰ ثانیه باید اطلاعات کامل با عکسها و متنهای کوتاه و فیلم کوتاه به مشتری بدهید اما وب سایت مرجعی برای بدست آوردن اطلاعات کامل از محصول است.
معمولا در وب سایت ها همه ی جزییات نوشته می شود اما کاتالوگ دیجیتال خلاصه و چکیده است.کاتالوگ دیجیتال بر پایه‌ی تکنولوژی وب است اما شیوه‌ی طراحی و پیاده سازی آن متفاوت است. که کاربران با یک نگاه آن‌چه می‌خواهند را می‌توانند بیابند. دادن اطلاعات جامع و دقیق در مدت زمان کم از ویژگی‌های ابزارهای الکترونیکی و کاتالوگ‌های دیجیتال است.

61829a8c39fb8886917438e8 boost newsletter comp 61829a8c39fb8886917438e8 boost newsletter comp
Kreda Brochure 03 Kreda Brochure 03

فرق کاتالوگ با بروشور

طراحی کاتالوگ فرایند بسیار مهم و پیچیده ای دارد و نمی ‌توان هر دفترچه راهنمای کالا را، به عنوان یک کاتالوگ در نظر گرفت. خیلی‌ از افراد کاتالوگ را با بروشور اشتباه می گیرند. اگرچه کاتالوگ شباهت های بسیار زیادی با بروشور دارد، اما تفاوت های بسیار زیادی بین این دو وجود دارند. یکی از اصلی ‌ترین آن ها این است که معرفی موضوع در کاتالوگ و بروشور متفاوت است. به عبارت دیگر می توان گفت که در بروشور، موضوعات مختلف صرفاً به صورت فهرست وار لیست می ‌شوند. اما کاتالوگ ها معمولاً مطالب را کامل تر و مفصل تر بیان می کنند. به همین دلیل است که معمولاً کاتالوگ ها نسبت به بروشور ها تعداد صفحات یا حجم بیشتری دارند. اما کاتالوگ ها مختصر و مفیدتر هستند.
وقتی که شما قصد خرید یک کالا را دارید، در ابتدا می توانید از بروشور ها استفاده کنید. بروشور ها انواع و اقسام مدل های دستگاه را با مشخصات کوتاه، به همراه عکس، ارائه می دهند. پس از این که شما بر اساس بودجه یا سلیقه یا نیاز خود، یک مدل از آن محصول را انتخاب کردید، آنگاه می توانید از کاتالوگ ها استفاده کنید. در کاتالوگ ها، تمام نکات مهم در مورد محصول، توضیح داده شده است.
در برخی از دستگاه ها پس از خرید محصول، درون جعبه یا بسته بندی دستگاه، نیز کاتالوگ های مختلفی در مورد نحوه استفاده، تعمیر، نگهداری، ضمانت نامه و … ارائه شده است.

طراحی کاتالوگ دیجیتال با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان در سلام تبلیغات

طراح کاتالوگ با شناسایی هدف و بازار محصول شروع به طراحی جلد کاتالوگ و صفحات آن می‌کند. این کاتالوگ می‌تواند در بازار فروش تاثیر بالایی بگذارد و باعث برندسازی و افزایش سود محصول شود.
امروزه در صنعت تبلیغات روش‌های گوناگونی وجود دارد. با آمدن دنیای آنلاین برخی از روش‌های تبلیغاتی منسوخ شده‌اند. کاتالوگ از آن دسته ابزارهای تبلیغاتی است که هنوز در این عرصه پابرجا مانده است.
یکی از جدیدترین شیوه های تبلیغات (که اتفاقاً مورد استقبال گسترده مدیران نیز قرار گرفته)، کاتالوگ دیجیتال است. کاتالوگ دیجیتال ( همانگونه که از نام آن پیداست) می‌تواند در انواع و اقسام پلتفرم های دیجیتالی منتشر شود. شما می توانید از آن در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید که یک روش پربازده برای فروش محصولات محسوب می شود.
به لطف پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از کاتالوگ های الکترونیکی روانه بازار شده است. این نسل از کاتالوگ ها ، تحولی شگفت انگیز در دنیای طراحی گرافیک، تبلیغات و معرفی محصول هستند که با قابلیت جستجو داخل متن، پیدا کردن محصول و مشخصات آن را بسیار ساده کرده است. در دنیای امروز همه چیز وابسته به تکنولوژی است و استفاده نکردن از آن شما را عقب تر رقبا نگه می دارد.

برای آنکه بتوانید همیشه در اوج باشید باید با فناوری روز همراه شوید. سفارش طراحی کاتالوگ یک ضرورت برای هر برندی است و نوع دیجیتال آن می تواند سرو صدای زیادی بین مشتریان شما ایجاد کند. با این کاتالوگ به راحتی نیاز خریدار را برطرف خواهید کرد. البته به شرطی که به صورت اصولی و جذاب طراحی شود.
این روزها کاتالوگ های هوشمند یا دیجیتال مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. اما هنوز هم بسیاری از عمده فروشان و تولید کنندگان دارای قفسه هایی پر از کاتالوگ چاپی هستند. دلیل آن نیز واضح است زیرا برای چندین دهه، این کاتالوگ ها یکی از مولفه های اصلی در فرایند فروش بودند که جزئیات قیمت و خطوط تولید را به مشتریان خرد و کلان نشان می‌داد. تا همین اواخر، کاتالوگ های چاپی تنها روش عملی برای خرید محصولات بود.
اما امروزه و با گذشت زمان از کاتالوگ های چاپی و دیجیتال با هم استفاده می‌شود، کاتالوگ های دیجیتال اطلاعات مشابه کاتالوگ چاپی را ارائه می‌دهند و می توان آنها را با کشیدن انگشت یا کلیک “ورق زد”.
کاتالوگ یک قسمت مهم از ابزارهای بازاریابی برای هر کسب و کاری می باشد. کاتالوگ دیجیتال به شما کمک می کند تا تمام کالاهایی را که در حال حاضر ارائه می دهید به نمایش بگذارید. هم چنین به مشتریان شما امکان دسترسی راحت و بی دردسر به کاتالوگی با طراحی زیبا می دهد.

کاتالوگ الکترونیک یا کاتالوگ دیجیتال آنلاین همیشه در گوشی یا لپتاپ یا در تبلت همراه شماست و می توان بسادگی آنرا به مشتریان نمایش داد. رشد تجارت الکترونیک و توسعه‌ی شبکه‌های اینترنتی نیازمند ابزار و خدمات جدید است. صاحبان مشاغل در کسب و کارهای سنتی از شیوه‌هایی مانند کاتالوگ کاغذی، تراکت و نظایر آن برای بازاریابی استفاده می‌کردند.

همانطور که طراحی پوستر و بنر به معرفی خدمات شما می پردازد، کاتالوگ دیجیتال جدیدترین محصولات برند و شرکت شما را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این نوع از کاتالوگ های جدید به صورت الکترونیکی طراحی می شوند و دست شما برای انتخاب طرح و ترکیب رنگ ها کاملا باز است. می توانید از یک طراحی کاتالوگ جذاب و خلاقانه استفاده کنید.
این کاتالوگ به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرد و به کاربران اجازه می ‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. همچنین، قابلیت جستجو، فیلترینگ و مقایسه محصولات را نیز فراهم می ‌کند.

digital graphic designer digital graphic designer
CATALOG LANDING PAGE ILLUSTRATIONS 01 CATALOG LANDING PAGE ILLUSTRATIONS 01
desig digital capa blog think 1536x1025 1 desig digital capa blog think 1536x1025 1

برای سفارش کاتالوگ دیجیتال و طراحی گرافیکی و آگاهی از قیمت ها با پشتیبانی سلام تبلیغات تماس بگیرید.

قیمت طراحی کاتالوگ هوشمند

همانند قیمت طراحی بسته بندی قیمت طراحی کاتالوگ نیز متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما در کاتالوگ خود چند محصول را معرفی می کنید، چه قابلیت هایی خواهد داشت، سبک طراحی آن چیست، در چه بازه زمانی می خواهید آماده شود و… همگی در تعیین قیمت طراحی کاتالوگ الکترونیکی نقش دارند.

سئوالات متداول درباره کاتالوگ دیجیتال

چرا باداشتن وب سایت باز هم به کاتالوگ دیجیتال نیاز دارم؟

وقتی ۴ تب مختلف و ۳ مرورگر باز داشته باشید، جستجوی محصولات در یک وب سایت می تواند بسیار سخت باشد. در عوض، کاتالوگ های دیجیتال با پیشرفت هدفمند در محصولات شما و ارائه انعطاف پذیری توزیع و تجزیه و تحلیل یک وب سایت، تجربه کاربر را ساده می کنند. به علاوه، به توزیع کنندگان اجازه می دهد تا کاتالوگ را مطابق با استانداردها و سبک برند خود سفارشی کنند.

 
من کاتالوگ ندارم، چگونه می توانم یکی بسازم؟

ابتدا، شما به یک طراح نیاز دارید تا کاتالوگ خود را بسازید. اگر این اولین کاتالوگ شماست، با ما تماس بگیرید ما مدت زیادی است که در دنیای کاتالوگ دیجیتال بوده ایم و می توانیم دقیقاً به شما بگوییم که در این فرآیند چه کاری انجام دهید و از چه کارهایی اجتناب کنید. کاتالوگ دیجیتال شما را در مقابل توزیع‌کنندگان و خریداران نهایی قرار می‌دهد.

من فقط یک محصول دارم، آیا به کاتالوگ نیاز دارم؟

قطعا بله . اما لازم نیست که بزرگ باشد، اما یک منبع ساده و از نظر بصری قانع کننده برای مخاطبان این امکان را فراهم می کند تا محصول شما را با مشتریان خود به اشتراک بگذارند.

 
آیا باید چاپ کاتالوگ خود را متوقف کنم؟

ما در اینجا کاتالوگ ضد چاپ نیستیم، زمان و مکان برای هر دو وجود دارد. ما دوست داریم این دو را با هم ترکیب کنیم زیرا هر یک می تواند به هدف خود عمل کند. می توانید چندین کاتالوگ فقط دیجیتالی تولید کنید و برخی از کاتالوگ های اصلی خود را چاپ کنید.

 
اگر چندین کاتالوگ داشته باشم چه می شود؟

داشتن چندین کاتالوگ دیجیتال یک استراتژی عالی است. عرضه‌کنندگان بیشتر و بیشتری در حال ایجاد کاتالوگ‌هایی هستند که مجموعه‌ای از محصولات را به نمایش می‌گذارند که برای صنعت، فصل یا رویداد خاصی طراحی شده‌اند. با سلام تبلیغات، همه کاتالوگ‌های شما به هم مرتبط می‌شوند، به این معنی که اگر شخصی یکی از کاتالوگ‌های شما را به اشتراک بگذارد، همه آنها را به اشتراک گذاشته است.

 
آیا می توانم فیلم ها را به کاتالوگ خود اضافه کنم؟

بله و ما آن را به شدت توصیه می کنیم. ویدیو به شما امکان می دهد محصولات را در عمل به نمایش بگذارید و به بازدیدکنندگان محتوای پویا بدهید که با تصاویر ثابت نمی توانید دریافت کنید. در سلام تبلیغات، می‌توانید ویدیوها را به صفحات کاتالوگ خود پیوند دهید.

 
آیا می توانم لینک جدید به کاتالوگ اضافه کنم؟

بله . لینک ها  می توانند یک امتیاز عالی برای کاتالوگ شما باشند. می‌توانید نقاط مهم را در صفحات خاصی اضافه کنید تا بازدیدکننده بتواند روی وب‌سایت، وبلاگ و موارد دیگر کلیک کند. بسیاری از صاحبان مشاغل دوست دارند هر محصول را به صفحه محصول در وب سایت خود پیوند دهند که بتوانند با مشتری مورد نظر خود در ارتباط باشند .

 
امکان اشتراک گذاری فقط صفحه خاصی وجود دارد؟

البته! کاتالوگ‌های هوشمند را می‌توان به روش‌های مختلفی به اشتراک گذاشت، از جمله نشانی‌های اینترنتی خاص صفحه، منوی دانلود ما